The MUMMY
NIEUWS - Beurzen & Festivals

L’Or Espresso wordt hoofdsponsor NFF

29 juli 2016

Het Nederlands Film Festival heeft een nieuwe hoofdsponsor: het koffiemerk L’Or Espresso. Het NFF is voor twee jaar een verbintenis aangegaan met het kwaliteitslabel van Douwe Egberts.

De bezoeker van het Nederlands Film Festival zal de aanwezigheid van de nieuwe sponsor terugvinden in de L’Or Lounge in het Festivalhart in het Oude Postkantoor op de Neude. Ook adopteert het koffiemerk de Filmboulevard waar de handafdrukken van Gouden Kalf-winnaars te zien zijn in de Gouden Tegels. De feestelijke slotavond gaat nu het L’Or Gouden Kalveren Gala heten.

Directeur Willemien van Aalst is blij met de nieuwe sponsor. ‘L’Or Espresso past als hoogstaand koffiemerk perfect bij het Nederlands Filmfestival.’ General manager retail van DE Nederland, John Brands, beaamt dit. ‘Het NFF is natuurlijk bekend van de Gouden Kalveren. Met ons merk L’Or, dat staat voor goud en eersteklas koffiebonen, hebben we dan ook een perfecte match met het festival.’

Willemien van Aalst en John Brands kijken uit naar een gouden samenwerking (NFF)

Mark van den Tempel

Mark van den Tempel covert als freelance publicist en documentairemaker al twintig jaar onderwerpen op het gebied van entertainment, kunst, architectuur en muziek voor tijdschriften (o.a. Nieuwe Revu, Filmkrant) en broadcasters. Sinds kort maakt hij ook promotiefilms voor bedrijven en culturele instellingen.
LinkedIn markvandentempel

Aantal reacties: 0
Let op: uw reactie heeft goedkeuring van de beheerder nodig voordat het geplaatst wordt.
CE2017-240x180-Banner-Ad copy
Snatched_nl_ss_240x180_exhibitor_static_NOW
35576.CC_Banner_Carma_tbv_Holland_film_nieuws_240x180px_v2
Vacature_banner_operations_coordinator_V5
Banner Cinejobs 240x180px
Little-Men---HFN
Dubbelspel_HFN_240x180