The MUMMY
NIEUWS - In productie

Vlogger Knol krijgt eigen film

20 mei 2015

Op YouTube is hij een ster. En wellicht binnenkort ook in de bioscoop. Stel dat al die 680.000 abonnees een kaartje kopen... Opmerkelijk nieuws van het filmfestival in Cannes: vlogger Enzo Knol krijgt zijn eigen film. Dat werd gister bekendgemaakt door producenten NewBeTV en Just Productions.

De productie gaat Offline heten en zal gaan over het vacuüm waarin Nederland terechtkomt nadat het land offline is geraakt. Knol was aanwezig in Cannes en vertelde trots over zijn motivatie: 'Het idee van Offline sprak mij enorm aan omdat het internet voor mij en andere YouTubers natuurlijk ons bestaansrecht is.’
Knol (21) overdrijft niet. Ruim 680.000 abonnees kijken dagelijks naar de filmpjes die hij op YouTube plaatst. In die zogeheten vlogs laat hij zien wat hem zoal bezighoudt. Dat varieert van het bakken van vissticks tot het over de schutting van de buren springen.

Gedurende de productie van Offline zal hij zijn volgers op de hoogte houden van zijn belevenissen als acteur. Wie zijn tegenspelers gaan worden, is nog niet bekend. De film van regisseur Iván López Núnez moet in 2016 in de bioscopen te zien zijn.

Foto: Enzo toont zijn enthousiasme op de rode loper in Cannes.

Nanneke Koning

Nanneke Koning is freelance eindredacteur en publicist, met meer dan twintig jaar ervaring in de wereld van entertainment en kunst. Voor Holland Film Nieuws verzorgt ze de eindredactie van het magazine en de online-berichtgeving.
LinkedIn /nanneke-koning

Banner Cinejobs 240x180px
XX_HITMAN'S-BODYGUARD_BANNER(240x180)
CE2017-240x180-Banner-Ad copy
35576.CC_Banner_Carma_tbv_Holland_film_nieuws_240x180px_v2
Banner_GirlsNightOut_240x180
Banner_VerschrikkelijkeIkke3_240x180
XX_COCO_BANNER(240x180)
17102.BARCO.HollandFilmNieuws.onlinebanner.v2