C'est la vie

Nieuws - Marketing

  • Ferdinand--OV-_st_1_jpg_sd-low_©-2017-Twentieth-Century-Fox-Film-Corporation--All-Rights-Reserved-
    Marketing 04 september 2017 - Jeroen Huijsdens

    Vue start acties

    Vue wil de harten van kinderen veroveren en ze het laatste kwartaal vaker in de Vue-bioscopen terugzien. Daartoe hebben ze een speciale spaaractie opgetuigd met de naam Kids Filmpaspoort. Specifiek voor Eindhoven komt de bioscoopketen daarnaast met een prijsactie om de gunst van de filmliefhebber voor zich te winnen.

    Lees verder
  • Marketing IDFA Novel
    Marketing 09 juni 2017 - Nanneke Koning

    IDFA gaat op zoek naar de jonge festivalbezoeker

    Docu’s genoeg, maar die moet de jonge festivalbezoeker wél weten te vinden. Om een groter bereik onder jongeren te genereren gaat International Documentary Film Festival Amsterdam (IDFA) samenwerken met millennialbureau Novel.

    Lees verder
  • Marketing Pathé Livewall
    Marketing 08 juni 2017 - Nanneke Koning

    Pathé introduceert drie interactieve-gamingconcepten

    Bij wijze van voorprogramma meedoen aan een op maat gemaakte filmquiz? Pathé introduceert in samenwerking met Livewall drie interactieve-gamingconcepten. Fans van Tupac Shakur kunnen zich vast warmlopen voor de quiz die voorafgaat aan de voorpremière van All Eyez On Me op 12 juni.

    Lees verder
  • PickMix Gerben Kuipers
    Marketing 01 mei 2017 - Nanneke Koning

    Gerben Kuipers ontfermt zich over new business bij Pathé

    Sinds gisteren is Gerben Kuipers officieel de man van de new business bij Pathé. In deze nieuwe rol zal de oprichter van CineMec ruimte kunnen geven aan zijn ondernemerschap en creativiteit om de marktpositie van Pathé verder te versterken.

    Lees verder
  • PickMix Brimstone Masterclass
    Marketing 29 november 2016 - Mark van den Tempel

    Exclusieve masterclass over productie Brimstone

    De promotie rond Brimstone begint op stoom te komen. Martin Koolhovens lang verwachte western gaat vanaf 12 januari draaien, maar wie daar niet op wil wachten kan intekenen op een exclusieve masterclass in het eerste weekend van januari. Verhalen genoeg over deze exceptionele productie.

    Lees verder
  • marketing IloveVue campagne
    Marketing 29 november 2016 - Mark van den Tempel

    ‘I ♥ Vue’ campagne van start

    Onder de noemer ‘Hou je van film, dan ga je naar Vue’ start de tweede bioscoopketen van Nederland vandaag met een grote reclamecampagne. Het is tevens de afsluiting van een rebranding-operatie waar het concern een jaar hard aan heeft gewerkt.

    Lees verder
  • picknmix campagne Pathe online
    Marketing 16 november 2016 - Jeroen Huijsdens

    Pathé gaat voor Groots

    Pathé zet een extra wapen in in de strijd om de consument te laten beseffen dat film zich nergens anders zo laat ervaren als in de bioscoop. De bioscoopketen is begonnen met de campagne Maak het Groots.

    Lees verder
VELE HEMELS BOVEN DE ZEVENDE_banner
Brigsby-240x180
ZILVEREN ROOS 2017 BANNER
HFN banner The Glass Castle
17102.BARCO.HollandFilmNieuws.onlinebanner.v2
TheSnowman240x180
Design Ad Banner 240x180– HFN
Banner CineJobs240x180px