Girls Trip

Nieuws - Marketing

  • Marketing IDFA Novel
    Marketing 09 juni 2017 - Nanneke Koning

    IDFA gaat op zoek naar de jonge festivalbezoeker

    Docu’s genoeg, maar die moet de jonge festivalbezoeker wél weten te vinden. Om een groter bereik onder jongeren te genereren gaat International Documentary Film Festival Amsterdam (IDFA) samenwerken met millennialbureau Novel.

    Lees verder
  • Marketing Pathé Livewall
    Marketing 08 juni 2017 - Nanneke Koning

    Pathé introduceert drie interactieve-gamingconcepten

    Bij wijze van voorprogramma meedoen aan een op maat gemaakte filmquiz? Pathé introduceert in samenwerking met Livewall drie interactieve-gamingconcepten. Fans van Tupac Shakur kunnen zich vast warmlopen voor de quiz die voorafgaat aan de voorpremière van All Eyez On Me op 12 juni.

    Lees verder
  • PickMix Gerben Kuipers
    Marketing 01 mei 2017 - Nanneke Koning

    Gerben Kuipers ontfermt zich over new business bij Pathé

    Sinds gisteren is Gerben Kuipers officieel de man van de new business bij Pathé. In deze nieuwe rol zal de oprichter van CineMec ruimte kunnen geven aan zijn ondernemerschap en creativiteit om de marktpositie van Pathé verder te versterken.

    Lees verder
  • PickMix Brimstone Masterclass
    Marketing 29 november 2016 - Mark van den Tempel

    Exclusieve masterclass over productie Brimstone

    De promotie rond Brimstone begint op stoom te komen. Martin Koolhovens lang verwachte western gaat vanaf 12 januari draaien, maar wie daar niet op wil wachten kan intekenen op een exclusieve masterclass in het eerste weekend van januari. Verhalen genoeg over deze exceptionele productie.

    Lees verder
  • marketing IloveVue campagne
    Marketing 29 november 2016 - Mark van den Tempel

    ‘I ♥ Vue’ campagne van start

    Onder de noemer ‘Hou je van film, dan ga je naar Vue’ start de tweede bioscoopketen van Nederland vandaag met een grote reclamecampagne. Het is tevens de afsluiting van een rebranding-operatie waar het concern een jaar hard aan heeft gewerkt.

    Lees verder
  • picknmix campagne Pathe online
    Marketing 16 november 2016 - Jeroen Huijsdens

    Pathé gaat voor Groots

    Pathé zet een extra wapen in in de strijd om de consument te laten beseffen dat film zich nergens anders zo laat ervaren als in de bioscoop. De bioscoopketen is begonnen met de campagne Maak het Groots.

    Lees verder
  • Marketing 27 oktober 2016 - Riet Zegers

    Pepernotenpret bij Kok CinemaxX

    Dat Kok CinemaxX in Harderwijk inmiddels een succes is, is wel doorgedrongen in het film- en bioscoopbedrijf. De bezoekers van de nieuwe biosoop kunnen in het complex niet alleen genieten van film en vrijetijdsbestedingen, ook aan de inwendige mens wordt flink aandacht besteed.

    Lees verder
InBlue_HFN_240x180
Banner Cinejobs 240x180px
WebBanner_FBTS_2017_versie2_print
BELLA-DONNAS_HFN_240x180px
The_Beguiled_240x180
17102.BARCO.HollandFilmNieuws.onlinebanner.v2
LOGAN LUCKY_HFN_240x180px_v1