C'est la vie

Persberichten

  • Persbericht 20 september 2017 - Universal Pictures

    Sylvia Hoeks in Amsterdam voor Blade Runner 2049

    Vandaag was de Nederlandse actrice Sylvia Hoeks aanwezig bij een persconferentie en photocall voor BLADE RUNNER 2049. In deze nieuwe film van regisseur Denis Villeneuve (Arrival) is Sylvia Hoeks samen te zien met o.a. Ryan Gosling, Harrison Ford en Jared Leto.

    Lees verder
  • Persbericht 28 juli 2017 - COMPESO GmbH

    COMPESO en Showtime Analytics: ontmoetingspunt voor ervaring en moderniteit

    Al meer dan 20 jaar speelt de in München gevestigde onderneming COMPESO met haar geavanceerde bioscoopsoftware WinTICKET een belangrijke rol in de Duitse bioscoopsector. Met haar belangrijkste doel – de bioscoopbranche een intelligente ticketoplossing bieden – is COMPESO nu een partnerschap aangegaan met de innovatieve onderneming Showtime Analytics.

    Lees verder
  • Persbericht 03 juli 2017 - Universal Pictures

    Verschrikkelijke Ikke 3 | beste openingsweekend voor een animatiefilm ooit

    Verschrikkelijke ikke 3 heeft het afgelopen weekend ruim €1,6 miljoen opgebracht waarmee de film het record voor het meest succesvolle openingsweekend voor een animatiefilm ooit heeft verbroken. Het vorige record was in handen van Finding Dory met €1,5 miljoen.Verschrikkelijke ikke 3 heeft in totaal (inclusief de voorpremières) al meer dan 400.000 bezoekers getrokken met een totale opbrengst van €3,1 miljoen.

    Lees verder
  • Persbericht 30 juni 2017 - Comic Con Amsterdam

    Comic Con: Zaterdag 2 en zondag 3 september in RAI Amsterdam

    Na maar liefst 30.000 enthousiaste bezoekers vorig jaar in Amsterdam keert Comic Con Amsterdam, één van de grootste Comic Cons in Europa, terug op zaterdag 2 en zondag 3 september. Alle liefhebbers van comics, films, games, cosplay, sci-fi, fantasy, televisieseries en anime kunnen wederom terecht in de RAI Amsterdam om hun film- en televisiehelden te ontmoeten, de nieuwste merchandise te scoren of een bijzondere cosplaywedstrijd bij te wonen.

    Lees verder
  • Persbericht 19 juni 2017 - Barco nv

    Coca-Cola joins Barco Lobby Experience at CineEurope

    Kortrijk, Belgium, 19 June 2017 – Ensure truly engaging movie experiences, that’s the joint goal of digital cinema leader Barco and Coca-Cola. As the official corporate sponsor of CineEurope 2017, Coca-Cola has now joined forces with Barco to set up a full-blown Barco Lobby Experience at the Coca-Cola Hospitality Lounge, from 20 to 22 June. Featuring an almost-real cinema lobby, the set-up illustrates how exhibitors can turn their cinema lobbies into fun and social destinations where visitors love to spend time, and make the movie-going experience memorable.

    Lees verder
TheSnowman240x180
Design Ad Banner 240x180– HFN
ZILVEREN ROOS 2017 BANNER
17102.BARCO.HollandFilmNieuws.onlinebanner.v2
Banner CineJobs240x180px
Brigsby-240x180
VELE HEMELS BOVEN DE ZEVENDE_banner
HFN banner The Glass Castle